دانلود آهنگ جدید ماکان باند (بچه که نیستم)
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید ماکان باند بنام بچه که نیستم با بالاترین کیفیت

Download New Music Macan Band – Bache Nistam

ترانه : ماکان باند و آصف آریا , آهنگ و تنظیم: یاشار خسروی و امیرمیلاد نیکزاد

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید ماکان باند بنام بچه که نیستم :

در همین حد بدون که رفتم از کنارت رک بگم دست و دلم نمیره که بیام سراغت
تند رفتم یکم تو عاشقت شدن پات موند این دلم جوابشو چی بدم
میگفتم درست میشه مشکلاتم با تو بدتر شد ریختی سرم همه ی درداتو
سر به راه بودم ولی تو آدمش نبودی این همه برو بیا واسه تو داشت چه سودی
خودتو زدی به اون راه و منم که ساده طول کشید حالیت کنم توقعت زیاده
سر به راه بودم ولی تو آدمش نبودی این همه برو بیا واسه تو داشت چه سودی
خودتو زدی به اون راه و منم که ساده طول کشید حالیت کنم توقعت زیاده

♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید ماکان باند بنام بچه که نیستم

♫♫♫♫♫♫

بچه که نیستم تو نگام کنی میخونم آخرشو خط به خط بلدم بازیاتو صفر تا صدشو
انقد شیرین بودن دورغات که آخرش زد دلمو زبونم بند میود همیشه که بگم بهت حسمو
سر به راه بودم ولی تو آدمش نبودی این همه برو بیا واسه تو داشت چه سودی
خودتو زدی به اون راه و منم که ساده طول کشید حالیت کنم توقعت زیاده
سر به راه بودم ولی تو آدمش نبودی این همه برو بیا واسه تو داشت چه سودی
خودتو زدی به اون راه و منم که ساده طول کشید حالیت کنم توقعت زیاده

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت




:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید ماکان باند (بچه که نیستم) , ,
:: برچسب‌ها: Download New Music , Download New Music Macan Band , Download New Music Macan Band Bache Nistam , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ بچه نیستم , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ ماکان باند , دانلود آهنگ جدید ماکان باند (بچه که نیستم) , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 934
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : یک شنبه 31 تير 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی